Nice 1 liga. Stal Mielec zyskała ważnego biznesowego partnera. Klub w drodze po dawny blask wspierać będzie Agencja Rozwoju Przemysłu

KZ
Tomasz Poręba (na zdjęciu) od lat wspiera i pomaga Stali Mielec w drodze po dawny blask
Tomasz Poręba (na zdjęciu) od lat wspiera i pomaga Stali Mielec w drodze po dawny blask Kuba Zegarliński
Stal Mielec zyskała ważnego biznesowego partnera - Agencję Rozwoju Przemysłu. „Cieszę się, że tak znaczący na polskim rynku podmiot, zarządzający strefami ekonomicznymi w Polsce, w tym strefą mielecką, dołączył do współpracy ze Stalą Mielec w naszej drodze po dawny blask” - mówi inicjator współpracy europoseł Tomasz Poręba.

Agencja Rozwoju Przemysłu będzie wspierać działalność Akademii Piłkarskiej Stali Mielec, której oficjalna inauguracja w rundzie wiosennej, przy znacznym wsparciu ARP, odbędzie się w dniu jutrzejszym. To właśnie wsparcie szkolenia młodych mieleckich adeptów piłkarstwa i wychowanie poprzez sport jest głównym celem nawiązania współpracy pomiędzy klubem a ARP.

„Chcę bardzo serdecznie podziękować Prezesowi ARP Marcinowi Chludzińskiemu za przyjęcie propozycji współpracy ze Stalą Mielec. Bardzo liczę na to, że przełoży się to także na większe zaangażowanie przedsiębiorców działających w mieleckiej strefie ekonomicznej i wsparcie szkolenia dzieci i młodzieży w naszym mieście - mówi europoseł Poręba.

-Stal Mielec to prawdziwa marka i wizytówka miasta, znana i ceniona w całej Polsce. Mam pewność, że dzięki kapitalnemu wizerunkowi klubu, rosnącej dzięki wynikom sportowym z miesiąca na miesiąc medialności i popularności miasto Mielec, przy wsparciu Agencji Rozwoju Przemysłu, zyska kolejnych ważnych inwestorów, co przełoży się na nowe miejsca pracy i poprawę warunków życia - podkreśla.

Wcześniej dzięki staraniom Tomasza Poręby współpracę ze Stalą Mielec nawiązały PGE, PZU i LHS. Władze wszystkich tych spółek i firm z dużym uznaniem wypowiadają się o współpracy ze Stalą Mielec.

Z raportów przygotowanych przez Instytut Monitoringu Mediów wynika, że Stal jest w czołówce najbardziej medialnych klubów na zapleczu ekstraklasy, który regularnie wypracowuje dla swoich sponsorów milionowe ekwiwalenty reklamowe.

Reklamy sponsorów są wyświetlane podczas transmisji z domowych spotkań Stali Mielec. Takich transmisji jak dotąd było już aż 10, a w planach są kolejne. Pokazywane w Polsacie Sport mecze Stali średnio ogląda ok. 100 tys. widzów.

Uroczyste rozpoczęcie współpracy Stali i ARP zaplanowane jest na najbliższą środę - wówczas odbędzie się inauguracja wiosennych rozgrywek akademii piłkarskiej Stali Mielec. W ramach tego wydarzenia uczniowie mieleckich szkół podstawowych będą mieli możliwość zobaczenia na żywo treningu pierwszej drużyny i wzięcia udziału w treningu pokazowym.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gol24.pl Gol 24