Wygrana z Zagłębiem Lubin była widocznie tylko wypadkiem przy pracy. W następnej kolejce Legia Warszawa przegrała już u siebie z Wartą Poznań i spadła na przedostatnie miejsce w tabeli. Na boisku działo się sporo, zwłaszcza ze strony Artura Boruca, który najpierw uderzył rywala, a potem pchnął pracownika realizacji transmisji.
Swoje zrobili także kibice na trybunach stadionu przy ul. Łazienkowskiej. Na jednym z transparentów czytamy, że "D. Mioduski sprzedał 100% udziałów w Legia Tenis swojej prywatnej spółce za 5000 zł”. Fani na Żylecie mają bardzo chłodny stosunek do prezesa i właściciela klubu. Nie wahają się prezentować swoich poglądów publicznie.
Jednak ten pierwszy transparent nie był tak agresywny i wulgarny, jak następny, który przykuł uwagę kibiców. "Spermiarze wypie****ać ze skyboxa!". O co chodzi?
Okazuje się, że ostatnio na stadionie Legii pewna grupa popularnych influencerów zorganizowała specjalny event. Uczestniczyli w nim m.in. "Young Multi" i Natalia "Natsu" Karczmarczyk. Po ich wizycie na platformie Youtube pojawił się film, na którym... rozmawiali o nasieniu. Fanatykom Legii nie spodobało się, że klub publicznie przyzwala na wynajmowanie takim osobom skyboxów, więc wyrazili ostry pogląd na ten temat.
- Event w skyboxie gdzie udzielano wywiadów o spermie kosztował nasz klub około 800 000 zł. Jeśli zdać sobie sprawę, że pojawiły się tam i reklamowały to osoby obecnie najpopularniejsze w polskim internecie to jest to kwota absolutnie realna. Niestety na piłkarzy już nie starczyło - napisał na Twitterze kibic Legii.
EKSTRAKLASA w GOL24
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?