Suzuki Arena będzie miała nowy tunel. Wszystko dzięki współpracy Korony Kielce z STS
Po zakończonej akcji "Dorzuć Misie" na Suzuki Arenie, sponsor klubu, bukmacher STS postanowił ufundować kieleckiemu klubowi renowację tunelu, przez który piłkarze wchodzą na murawę stadionu. Z okazji 50 urodzin Korony Kielce, bukmacher przygotował trzy propozycje projektu, a kibice będą mogli zdecydować, jak będzie wyglądał odnowiony tunel. Plebiscyt rozpoczął się 28 listopada, a zakończy się 30 listopada o północy. W ciągu najbliższych dni zostanie wyłoniony zwycięski projekt.
Zobacz koncepcje nowego tunelu na Suzuki Arenie
Głosować na projekty można na oficjalnej stronie klubu. link do głosowania
- Jako lider branży bukmacherskiej w Polsce od lat wyznaczamy trendy w zakresie współprac sponsorskich. Dlatego wielokrotnie w swoich działaniach wychodzimy poza ramy podpisanych umów i organizujemy akcje, które angażują kibiców dając całej klubowej społeczności realne korzyści. Chętnie wsłuchujemy się również w potrzeby klubów i tak właśnie było w tym przypadku. W efekcie, to kibice Korony zdecydują, jak będzie wyglądał odnowiony tunel stadionu, a my w ten sposób przyłączymy się do świętowania wyjątkowego roku, w którym klub obchodzi swoje 50-lecie - mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w STS.
- Firma STS od początku współpracy z Koroną imponuje nam swoim zaangażowaniem w projekty ważne dla kieleckiej społeczności. Wspólnie z naszymi kibicami w ramach akcji „Dorzuć Misie”, sponsor w znaczący sposób wsparł finansowo zbiórkę dla Leosia Kotarzewskiego. Kilka tygodni później STS zgłosili się do nas z propozycją prezentu dla kibiców Korony na 50 lat Klubu. Wspólnie uznaliśmy, że warto zrobić coś, co zostanie w klubie na lata. Stąd decyzja o wyremontowaniu tunelu. Zdanie Kibiców jest dla nas bardzo ważne, dlatego nie chcemy sami podejmować decyzji o tym, jak finalnie ma wyglądać ta część stadionu. Decyzję oddajemy kibicom, którzy wyrażą swoje zdanie poprzez głosowanie. Serdecznie dziękujemy firmie STS za tak wyjątkowy prezent urodzinowy - dodaje Daria Wollenberg, dyrektor działu marketingu i komunikacji w Koronie.
Więcej o Koronie Kielce.
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?