Śląsk rozwiązał umowę z dyrektorem ds. marketingu. Jakie wymagania przed nowym kandydatem?

Oktawian Jurkiewicz
W Śląsku trwają poszukiwania nowego dyrektora ds. marketingu
W Śląsku trwają poszukiwania nowego dyrektora ds. marketingu Angelik Wiatr
Jacek Kubiak, dotychczasowy dyrektor ds. marketingu, rozwiązał za porozumieniem stron kontrakt z wrocławskim Śląskiem. WKS za pomocą oficjalnej strony podał już jakie wymagania stawia przed nowym kandydatem na to stanowisko.

Kubiak nie cieszył się zbyt dużym poparciem kibiców. Podobno urzędników również. Wiele mu można zarzucić. Między innymi słabą frekwencję. On sam broni się jednak oświadczeniami, że podczas jego pracy Śląsk miał jedną z najwyższych frekwencji i oglądalności w lidze.

Klub rozpoczął już poszukiwania nowego kandydata na to stanowisko. Poprzez oficjalną stronę informuje również, jakie wymagania stawia przed tymi, którzy mają objąć stanowisko Dyrektora Marketingu i Sprzedaży:

Do obowiązków kandydata należeć będzie:
- opracowanie i wdrożenie strategii marketingowych;
- opracowanie i wdrożenie planu współpracy ze sponsorami;
- opracowanie i wdrożenie strategii budowy marki WKS „Śląsk Wrocław”;
- opracowanie i monitorowanie budżetu marketingowego;
- wdrażanie i rozwój działań promocyjnych, reklamowych i public relations (komunikacji z kibicami i sponsorami, akcji promocyjnych, programów lojalnościowych, badania satysfakcji kibiców i sponsorów);
- odpowiedzialność za realizację zaplanowanych działań promocyjnych i marketingowych;
- monitorowanie rynku pod kątem występujących trendów, potrzeb, identyfikacji potencjalnych grup klientów;
- planowanie rentowności produktów oraz osiąganie określonej wartości sprzedaży i udziału w rynku;
- opracowanie i wdrożenie polityki cenowej;
- nadzór nad pracą podległego działu przy tworzeniu i wdrażaniu projektów marketingowych oraz aktualizowaniu materiałów marketingowych.

Wymagania i kompetencje:
- doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych;
- udokumentowane sukcesy i osiągnięcia w ramach działań marketingowych i sprzedażowych;
- co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem marketingowym;
- wykształcenie wyższe - preferowany kierunek: marketing i/lub zarządzanie;
- umiejętność rozpoznawania i analizowania możliwości i potrzeb rynkowych;
- umiejętność zarządzania budżetami marketingowymi;
- umiejętność podejmowania decyzji i ustalania priorytetów;
- kreatywność, umiejętność inicjowania zmian, dynamizm oraz przedsiębiorczość;
- wysokorozwinięte umiejętności komunikacyjne, interpersonalne, wysoka kultura osobista.

Oferujemy:
- samodzielną i pełną wyzwań pracę w klubie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności;
- pracę w przyjaznej atmosferze.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gol24.pl Gol 24