Jeszcze przed ogłoszeniem nowiny o wpuszczeniu na Pepsi Arenę kibiców Lecha, sprzedaż biletów szła dobrze. Szybko przekroczono próg 10 tysięcy wejściówek, a tuż przed komunikatem Legii o poprawie bezpieczeństwa na obiekcie, licznik na oficjalnej stronie Wojskowych wskazywał ponad 19 tysięcy sprzedanych biletów.
Krótko po upublicznieniu informacji o ponownym otwarciu sektora gości na Ł3, wejściówki na mecz zaczęli kupować najbardziej zagorzali kibice Legii. Żyleta w niecałą godzinę zapełniła się do końca. Na obecną chwilę Legia Warszawa rozprowadziła już prawie 21 tysięcy wejściówek.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?